Jak przenieść swoją firmę do sieci? Postaw na stronę internetową!

 

Konsumenci przenieśli się do sieci, więc Twój biznes też powinien się tam znaleźć, aby potencjalni klienci mogli skorzystać z Twojej oferty. Wielu małych przedsiębiorców, działających lokalnie nie posiada swoich stron internetowych - często wykorzystują media społecznościowe do komunikacji z klientem. Jednak czy wiesz, że aż 30% klientów nie jest zainteresowanych usługami firm, które nie posiadają strony internetowej? Poza tym więcej osób korzysta z wyszukiwarki Google niż z wyszukiwarek w social mediach, a to daje szanse na dotarcie do większej liczby użytkowników do Twojej oferty.  

 

 

Zastanawiasz się czy warto mieć stronę internetową? 

  • … bo, prowadzisz osiedlową piekarnię? Może klienci z pobliskich bloków i domków jednorodzinnych wiedzą o Twoich wypiekach, ale już ci mieszkający trzy przecznice dalej, mogą nie wiedzieć o Twojej legendarnej szarlotce. Daj im możliwość odnalezienia Cię! Może potrzebują akurat pieczywa bezglutenowego, które Ty oferujesz? Nie strać takiej okazji!
  • … bo, masz warsztat naprawy rowerów? Wiele osób, które nie mają możliwości pracy w trybie “home office” musi dotrzeć do miejsca pracy. Rezygnują z obawy o bezpieczeństwo z publicznych środków transportu i chętniej korzystają z rowerów. Dlatego wiele osób właśnie teraz poszukuje pomocy przy np. centrowaniu koła czy wymianie łańcucha.  Poinformuj w sieci, że Ty im pomożesz!
  • … bo, oferujesz usługi szewskie? Sytuacja związana z pandemią uderzy w kieszenie konsumentów, dlatego będą szukali oszczędności. Może więc zamiast kupować nową parę butów zdecydują się na naprawę tych, które mają i będą szukali specjalisty. Dobrze, żeby trafili wówczas na Twoją stronę internetową.
  • … bo, prowadzisz mały sklep z artykułami zoologicznymi? Uruchom stronę internetową, żeby każdy mógł dowiedzieć się o Twoim biznesie! Wiele osób będzie chciało ograniczyć sytuacje narażenia się na kontakt z dużą liczbą ludzi, więc wybierze niewielki sklep – najlepiej w pobliżu - gdzie dostanie karmę dla swojego pupila bez czekania na przesyłkę.
  • …, bo masz własną księgarnię? Ograniczona mobilność sprawia, że dużo osób poszukuje sposobu na spędzenie wolnego czasu. Czytanie doskonale spełnia tę funkcję! Uruchamiając stronę internetową możesz nie tylko pokazać Klientom swoją ofertę, ale też doradzać przy wyborze książki oraz budować zaangażowaną społeczność wymieniającą się np. recenzjami. 

 

Tak! Potrzebuję strony internetowej! 

Decyzja o utworzeniu witryny internetowej dla swojej firmy to pierwszy krok do budowania odporności biznesu online. Pamiętaj, że stworzony teraz serwis www będzie pracował na Twój sukces także, gdy pandemia się skończy. Dlatego warto już dziś zdigitalizować swój biznes, aby jeszcze lepiej wesprzeć się na kimś, kto ma już doświadczenie w tym obszarze. Stworzyliśmy już wiele stron internetowych i chętnie pomożemy również Twojej firmie zaistnieć online.  

 

Nie! Chcę jednak ulepszyć stronę swojej firmy! 

Decyzja o utworzeniu witryny internetowej dla swojej firmy to pierwszy krok do budowania odporności biznesu online. Pamiętaj, że stworzony teraz serwis www będzie pracował na Twój sukces także, gdy pandemia się skończy. Dlatego warto już dziś zdigitalizować swój biznes, aby jeszcze lepiej wesprzeć się na kimś, kto ma już doświadczenie w tym obszarze. Stworzyliśmy już wiele stron internetowych i chętnie pomożemy również Twojej firmie zaistnieć online.  

Gdzie znajdę wsparcie w przeniesieniu biznesu do sieci? 

  • wiele efektywnych funkcjonalności - możemy uatrakcyjnić stronę i zwiększyć jej funkcjonalność poprzez różne opcje, dostosowane do indywidualnych, aktualnych potrzeb, jak np. wdrożenie wyskakującego okienka (pop up), dzięki któremu wyróżnisz unikalne cechy swojej marki.
  • możliwość przeniesienia spotkań z klientami i dostawcami do świata online - dzięki naszej stronie utrzymasz relacje biznesowe i będziesz mógł nawiązać nowe, korzystając np. z możliwości spotkań online.
  • niezmienną, niską ceną - często jednorazowa inwestycja w utworzenie strony internetowej jest droga, a do tego dochodzą koszty za wprowadzanie modernizacji. Stała opłata za ciągłą usługę jest tańszym rozwiązaniem i ułatwia też budżetowanie w Twojej firmie. 

Potrzebujesz sprawnej i funkcjonalnej strony internetowej, żeby pokazać innym, że działasz i masz coś naprawdę ciekawego do zaoferowania. Obecnie jest to medium, które pozwala utrzymać zainteresowanie i zaangażowanie ofertą po stronie konsumentów oraz daje możliwość konwersji w postaci zapytań sprzedażowych. Utworzenie bądź usprawnienie strony internetowej jest krokiem, który warto wykonać, ponieważ przyniesie korzyści zarówno teraz, jak i w przyszłości.